Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Νεα από το διαδίκτυο VΙ.Διαδικτυακές διαφημίσεις προϊόντων..

Θέμα και της σημερινής μας ανάρτησης αποτελούν τα νεα από την περιήγηση στο internet.Η σημερινή ανάρτηση έχει άμεση συνάφεια με την παλαιότερη ανάρτηση για το ionic white(πατήστε εδώ για την ανάρτηση) και γενικά για τiς διαφημίσεις προϊόντων από το διαδίκτυο.

Αντιγραφω τον παρακάτω σύνδεσμο από το site Diatrofi.gr,ένα site το οποίο έμαθα χάρη στο σχόλιο ενός αναγνώστη.Βλέπετε ότι η σχέση μας είναι αμφίδρομη.Από τις ερωτήσεις σας παίρνω ερεθίσματα,τροφη και δύναμη και γι'αυτο σας ευχαριστώ!

"

Εκτός από τα κιλά, χάνεις και το όνομά σου

Written by  Ζουμπανέας Ευάγγελος Διαιτολόγος Διατροφολόγος
Διατροφικοί μύθοι

xapia prasinoy kafe
Το Σάββατο 31 Αυγούστου δέχθηκα ένα απεγνωσμένο email από μια πελάτισσα μου που με ρωτούσε αν παράλληλα με το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθούσε αν μπορεί να πάρει το εξαιρετικό σκεύασμα Πράσινου καφέ γνωστής εταιρείας που όπως δηλώνει το συγκεκριμένο site στο link http://lps2.medicalnewsreporter.com/ «Οι γιατροί έκπληκτοι από την ταχύτητα δράσης της νέας καψούλας (και όχι κάψουλας αδυνατίσματος)
Η απάντηση που έλαβε ήταν «Παρακαλώ κλείστε τα μάτια σας σε κάθε παραπλανητική διαφήμιση. Αν θέλετε να χάσετε πιο γρήγορα ακολουθήστε κατά το δυνατόν καλύτερα το πρόγραμμά σας και ασκηθείτε περισσότερο. Αν συναντήσετε ποτέ ένα γιατρό που να συστήνει το συγκεκριμένο προϊόν εγώ σας συστήνω να αλλάξετε γιατρό».
Προς γνώση και συμμόρφωση και άλλων δημοσίευσα την ίδια μέρα το συγκεκριμένο διάλογο στη σελίδα μου στο facebook και ως εκ θαύματος αποκαλύφθηκε το απίθανο ψέμα. Τα στοιχεία του σκευάσματος ήταν σε μια άγνωστη γλώσσα για μένα, παρόλα αυτά για τυπικούς λόγους αναδημοσίευσα το link της συγκεκριμένης διαφήμισης όπως είχε.
Ο φίλος και συνεργάτης Βασίλης Καραβάκος με σπουδές στη Βαρσοβία και συνεπώς άριστης γνώσης της Πολωνικής γλώσσας πρόσεξε την ανάρτηση στη σελίδα μου και αμέσως έκανε την εξής απροσδόκητη παρατήρηση:
«Τίγκας, Μπατίρη, Νταλκά, Λιβύου...περίεργα ονόματα, δεν τα έχω ξανασυναντήσει. Το σκεύασμα της εικόνας πάντως είναι στα πολωνικά, σημαίνει πράσινος καφές και το κείμενο μας πληροφορεί ότι η κυρία Γιακούμπιακ έχασε 10 κιλά σε ένα μήνα....»
Το κακομεταφρασμένο κείμενο λοιπόν, ουσιαστικά αυτό που μας πληροφορούσε είναι ότι η κυρία Γιακούμπιακ δεν έχασε μόνο 10 κιλά αλλά και το όνομά της και ως δια μαγείας μεταμορφώθηκε στη κυρία Λυβίου.
Την επόμενη φορά που κάποιος θα συστήσει να πιείτε καψούλες (όπως αναφέρει η σχετική διαφήμιση) πράσινου καφέ θα πρότεινα να χαλαρώσετε και να πιείτε ένα ωραίο αρωματικό καφεδάκι. Ιδίως μετά από ένα γεύμα, σκέτο και χωρίς γάλα, προκαλεί μια μικρή μείωση στις θερμίδες που καταναλώσατε λόγο του φαινομένου της θερμοδυναμικής επίδρασης του καφέ.
Πριν προλάβω να ολοκληρώσω τις ευχαριστίες μου στο φίλο Βασίλη Καραβάκο με πρόλαβε δημοσιεύοντας ένα επιπλέον σχόλιο...
«Συγνώμη λάθος: Έχασε ΠΑΝΩ από 10 κιλά λέει...μάλλον δεν προλάβανε να μετρήσουν ακριβώς, επειδή την ώρα της μέτρησης έχανε κι άλλο...»
Κι αν κάποιοι αμφισβητήσουν ότι η Πολωνέζα κυρία Γιακούμπιακ που έπινε τον πράσινο καφέ ήταν η ίδια με την κυρία Λυβίου που έχασε με τα κιλά και το όνομά της, δείτε το αντίστοιχο Πολωνικό link όπου η εν λόγω κυρία έχασε τα ίδια κιλά σε δυο διαφορετικές χώρες... http://ek.pl/artykuly/lekarze-przerazeni-skutecznoscia/"
                                                                     Πηγή


 


Όπως καταλαβαίνετε,το θέμα με τις διαδικτυακές διαφημίσεις το αντιμετωπίζουν όλοι οι κλάδοι.Ο κλάδος όμως της υγείας είναι μια ιδιάζουσα περίπτωση,μια και οι αποφάσεις που παίρνουμε έχουν αντίκτυπο στη ζωή μας.Τόσο στο ζειν όσο και στο ευ-ζην.

Μην εμπιστεύεστε έτσι εύκολα κάτι που αφορά την υγεία σας.Ρωτήστε τους εξειδικευμένους.


Ελπίζω να σας ενημέρωσα.Καλά βουρτσίσματα!

Kala vourtsismata

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου